Pracownia GPP
Szkolenia i Kursy
PEP-R/IPET - Diagnoza Psychoedukacyjna (PEP-R) |
Diagnoza Psychoedukacyjna (PEP-R) Doskonale nadaje się do konstruowania programów terapeutycznych dla dzieci wymagających wspomagania rozwoju. Diagnoza ta posiada wystandaryzowane pomoce do badania i precyzyjnie sformułowane pytania. Wszystkie części diagnozy posiadają odpowiednie formularze do wykreślania profilu rozwoju celem stworzenia czytelnego graficznego wykresu.
Umożliwia także diagnozę zachowań dziecka ( Skala Zachowań ) tzn.:
Mając tak szczegółową diagnozę można usprawniać każdą funkcję od takiego poziomu na jakim funkcjonuje dziecko. Wyniki uzyskane w teście PEP-R wykorzystywane są do konstruowania indywidualnych programów edukacyjno - terapeutycznych dla dzieci w wieku od 6 miesięcy do 7 lat. Można go również stosować u dzieci do 12 roku życia, jeżeli pewne funkcje są na poziomie niższym niż 7 lat. |